۱۳۸۹ مرداد ۵, سه‌شنبه

تا کجا دانستن حق مردم است ؟

از 5 مرداد 1358 که آیت الله سید محمود طالقانی خطیب نمازعید فطر آن سال به اشاره گفت ": "اگر قرار باشد در روی همین پاشنه بچرخد، مطالبی‌ هست که به مردم خواهم گفت" تا به امروز این کنایه را دولتمردان جمهوری اسلامی بکرات به کار برده اند از آیت الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی که از آیت الله منتظری می خواهد اسرار نظام را در سینه نگاه دارد و به منافقین ندهد (1) تا آیت الله هاشمی رفسنجانی که سینه اش را صندوق اسرار نظام می داند (2) سینه ای که از اسرار نظام زخم است ولی در بدترین شرایط نیز اسرار از آن بیرون نخواهد ریخت(3) زیرا که شفافیتش چشمان بسیاری را خواهد زد . حتی حجه الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و یارانش نیز که دانستن را حق مردم می دانستند واگویه های بسیاری چون بحران های هر نه روز یکبار را به مصلحت نظام فرو خوردند و نیز مهندس میرحسین موسوی که هنوز تمایلی به سخن گفتن از رازهای دهه اول انقلاب (4) و آن سکوت عجیب بیست ساله ندارد . در این میان گویا باید محسن رفیق دوست را قدر گذاشت که ناگفته هایش را نه چون وعده ای برای فردایی در پس امروز که در وصیتنامه اش به یادگار خواهد گذاشت . (5)
این سخنان است که جذابیت دانستن از رازهای پشت پرده های جمهوری اسلامی را بسیار زیاد می کند رازهایی که باید آنقدر حیرت آور باشند که حجه الاسلام و المسلمین علی فلاحیان وزیر اطلاعات دولت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، عالیجناب خاکستری و آمر قتلهای زنجیره ای درباره آنها به عمادالدین باقی از بنیانگذاران هسته اولیه سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی و فعال امروز حقوق بشر و یک پای ثابت زندانهای جمهوری اسلامی می گوید : زیاد تند نرود که اگر پرده در افتد هیچکدام نخواهند ماند . (6 )
جمهوری اسلامی رازهای بسیاری دارد اما رازداران این نظام باید سرنوشت حجه الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی فرزند بنیانگذار جمهوری اسلامی را به خاطر بسپارند که گنجینه اسرار نظام بود و با مرگ نابهنگامش اسرار ناگفته نظام را دفن کرد(7) . مرگی که خود رازی دیگر به رازهای پرشمار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود .

1. http://www.irdc.ir/fa/content/7114/default.aspx
2. http://www.hamshahrionline.ir/hamnews/1378/781020/siasi.htm#siasi9
3. http://www.aftabnews.ir/prtawuni.49nyo15kk4.html
4. http://www.kaleme.com/1389/05/04/klm-26859
5. http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=71947
6. پاسخ حجه الاسلام علی فلاحیان به عمادالدین باقی درمورد اتهام کشته شدن سید احمد خمینی به امریت او و بدست تیم سعید امامی : " چون پرده درافتد نه تومانی و نه من "
7. http://www.hawzah.net/hawzah/Magazines/MagArt.aspx?MagazineNumberID=3607&id=16929

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر